Una alumna de l'Ausiàs guanyadora de l'VIII Concurs de Dibuix Festa i Cavalcada de la Ceràmica

Una alumna de l’Ausiàs guanyadora de l’VIII Concurs de Dibuix Festa i Cavalcada de la Ceràmica

L’alumna Sofía Polanía Burgos de 1r d’ESO ha sigut guardonada amb el premi LEVANTE-EMV dins de l’VIII Concurs de Dibuix Festa i Cavalcada de la Ceràmica de Manises.

Al concurs s’han presentat 1085 dibuixos per part d’alumnes de diversos instituts i col·legis de Manises.

L’exposició dels dibuixos estarà oberta al públic des del 10 al 28 de juny, perquè tots els alumnes participants puguen veure exposats els seus treballs.

El lliurament de premis tindrà lloc el dimarts 10 de juny a les 18 hores a l’Edifici “El Arte” sede del MUMAF.