Proves nivell bàsic (A2) d’anglés i francés

Benvolguts, benvolgudes,
Volem informar-vos de la convocatòria que es realitzarà al nostre institut per a obtindre el títol de NIVELL BÀSIC (A2) de francés i anglés, la qual cosa permitiria els vostres fills i filles acreditar el seu nivell de competència en les llengües estrangeres, accedir directament als estudis de Nivell Intermedi en les ESCOLES OFICIALS D’IDIOMES, així com tindre el certificat per a poder optar a beques en l’àmbit europeu.
Estes proves estan obertes a tot l’alumnat que actualment tinga setze anys o els complisquen l’any 2020. També per als majors de setze anys. L’altre requisit que s’exigix és que estiguen matriculats al nostre centre.
Pensem que esta convocatòria és molt interessant per als vostres fills i filles i que com a pares i mares havíeu de conéixer-la i animar-los a realitzar-la. Estem informant-los ja a les aules.
Si estan interessats han de fer la inscripció en la secretaria de l’institut des del dimarts 7 fins al  dilluns 13 de gener de 2020.
Els exàmens es realitzaran el següents dies:
- Prova d’Anglés: 6  febrer a les 11:30. Prova oral per determinar
- Prova de Francés: 11 Febrer a les 11:30. Prova oral per determinar
El dia de la prova han de portar el DNI i la instància per poder realitzar la prova.
Recordeu que no hi haurà cap inscripció fora del plaç establert.
Rebeu una cordial salutació.

BASES EXAMEN A2