Salutació del Director

Hola,

Sóc Carles Andrés, director de l’IES Ausiàs March de Manises. Voldria donar-los la benvinguda al nostre centre educatiu.

Com tindran oportunitat de comprovar a través d’aquesta pàgina web i del nostre facebook, el nostre institut és un és un centre jove, dinàmic, compromés i que presenta una oferta educativa molt completa.

Som un centre creat el curs 1999-2000 a fi d’atendre la demanda educativa històrica d’una part del municipi de Manises. Les nostres instal·lacions són, doncs, noves i modernes.

Som un institut molt dinàmic on el foment de les eixides extraescolars i les activitats complementàries formen part del nostre ideari com a centre. Hi destacaríem les activitats realitzades pel nostre batxillerat artístic, que aporten molta creativitat i singularitat a l’entorn educatiu; els intercanvis internacionals amb Holanda, França i altres països dins i fora de programes europeus com ara el Comenius; i la participació de l’alumnat i del professorat en molts dels programes de reforç i acompanyament escolar -fins i tot fora de l’horari lectiu-. És més, el nostre projecte educatiu contempla el tractament de la diversitat com un factor d’enriquiment personal i col·lectiu de primer ordre.

En altres paraules, el nostre objectiu és l’atenció personalitzada, responsable i professional, a les necessitats de tota la nostra comunitat educativa (alumnat, famílies, professorat i personal d’administració i serveis. principalment).

Ja ho hem dit, som un centre compromés amb l’ensenyament públic, de qualitat i des del purilingüisme més ampli, com a eina d’integració i de generació d’oportunitats per al nostre alumnat. En aquest sentit, comptem amb línies en valencià, castellà i amb un programa específic plurilingüe d’ensenyament en anglés. De fet, estem integrats des de fa anys dins la xarxa valenciana de centres plurilingües que ens permet per al proper curs comptar amb auxiliars de conversa estrangers en anglés i francés.

D’altra banda, no cal dir-ho, el nostre compromís amb el poble de Manises és total i incondicional. De fet, col·laborem amb les institucions locals i contribuïm, en la mesura de les nostres possibilitats, a revitalitzar la seua tradició ceràmica amb la nostra Formació Professional Bàsica.

Per acabar, direm que la nostra oferta educativa, en horari intensiu, de 8:00 a 15:00 hores, és molt completa: ESO, Formació Professional Bàsica i Batxillerat (en totes les seues modalitats: Humanístic, Científic i Artístic) i, en horari de vesprada, acollim un Aulari de l’Escola Oficial d’Idiomes de Quart de Poblet, on s’imparteix anglés i francés.

En fi, la millor manera de conéixer-nos és visitar-nos. Estarem encantats d’atendre’ls i resoldre’ls qualsevol dubte o qüestió que tinguen a bé formular-nos.

Gràcies per visitar la nostra web.

Joan Carles Andrés Raga

MAIG 2010 243