INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE EL BANC DE LLIBRES.

Segons el pressupost assignat per la Conselleria d’Educació, el nostre centre podrà facilitar a l’alumnat que participa en el banc de llibres els exemplars NOUS de les matèries següents:

1r d’ ESO: Valencià.

2n d’ESO: Valencià i Castellà.

3r d’ESO: Valencià.

4t d’ESO: Valencià, Castellà i Anglés (només el llibre teòric).

A més, al llarg de la primera setmana de classe, es comunicarà a cada alumne participant en el banc aquells llibres de SEGONA MÀ i material que li corresponga, a través d’un repartiment equitatiu i nominatiu del fons existent.

*En el cas de 4t d’ESO, el banc no dispossa de llibres en dipòsit. De manera que les famílies hauran de comprar els llibres de text del curs excepte els tres llibres assenyalats més amunt (Valencià, Castellà i Anglés -només el llibre teòric-).

*En 1r, 2n i 3r es recomana a les famílies participants en el banc de llibres que no compren encara cap material.

RECORDATORI:

DIMECRES DIA 7 DE SETEMBRE ES FARÀ UNA REUNIÓ INFORMATIVA A LES FAMÍLIES, A LES 17:00 HORES, A LA SALA SUM DEL CENTRE.