Inauguració del Mural per la diversitat

Benvolguda comunitat educativa,

L’alumnat de Dibuix artístic i Cultura audiovisual de 2n de Batxillerat de l´Institut Ausiàs March de Manises té la satisfacció i la il·lusió de convidar-vos a la Festa-Inauguració del “Mural per la diversitat” que ha realitzat a la paret del minitrinquet.

Val a dir que aquest treball ha estat dissenyat i pintat a l´Institut exclusivament per l’alumnat mateix amb una demostració de creativitat realment encomiable..

La festa d’inauguració tindrà lloc el proper dissabte dia 24 de març al pati de l´Institut des de les 11:00 hores fins a les 14:00 hores.
A més, hi haurà tallers d’il·lustracions, caricatures, activitats per a la xicalla, balls, actuacions musicals en directe, desfilada de moda i , per rematar el matí, un concert del famós duet “Manos Morenas”.

A més a més, podreu fer aportacions voluntàries per a gestionar part del cost del mural. No dubteu a vindre i gaudir d’una experiència inoblidable amb les vostres famílies.

Una forta abraçada.